Татусеві

Із відходом Татуся світ розпочав цілковиту і безповоротну руйнацію колишньої реальності. Разом із енергіями та вібраціями Землі змінюється й моя творчість…

А Ви пішли. В далекий край любові
Там із Творцем будуєте мости
Для душ нових, що принесуть з собою
Так як і Ви, проміння світла й доброти.

Відпочивайте. Натрудились вдосталь.
Життєвий шлях пішов за Небокрай
У пам’яті моїй вписались роки,
В яких сміялись й плакали разом.

Той мед, що приносили Ваші бджоли,
Був найсмачніший, найсолодший мед
Він зібраний із Вашою любов’ю
І з побажанням “Довгих добрих літ!”

Мій Пасічник, повстанець, будівничий
Мій Найрідніший із усіх Татусь
Вас обіймаю подумки я міцно
Вам шлю усі цілунки вітряні свої.

Моя любов із Вами пожиттєво
У серці – біль і смуток – у душі
Мільйони слів не сказані лишились
Тепер летять у Небо, Вам услід…

26.02.2020

galactic-bridge1

Залишити коментар